Saturday, 28 April 2012

sakit sangat

assalamualaikum semua. . .


dah lama rasanya x update bl0g ney. . . tetiba pulak rasa nak buat entri baru setelah 5 bulan jugak la x menjeguk. . .hahaha. . tensi0n stdy + tensi0n exam. . .tiap2 mlm td0w lambat. . . tetiba exam2 mcm ney pulak terasa hati dengan dye ney. . .time2 skunk jugak la hati ney nak terasa. . .kalo b0ley nak buang je hati ney kalo boley. . .geram sangat! ! ! .ya Allah. . .nape la jadi macam ney. . .nape dye buat aku mcm ney. . .dulu dye dah buat dayah hilang percaya ngan dye. . . lepas tu dayah dah cuba pupuk kepercayaan tu balik kat dye. . .dayah engat dye dah lupa *orang tu* tapi x sangka dalam diam dye buat dayah mcm ney. . .tapi dayah tetap diamkan. . .mungkin tu terbaik utk dye ngan dayah. . .tu boley sedapkan hati dye. . .terserah saje la kalo tu yang dye sendiri yang pilih. . .apa yang dayah nak ckp org x penah main2kan perasaan dye. . .org tunggu dye mcm yang dye nak. . .org buat semua yang dye nak. . .org ikut je. . .tp tg0k la dye sendiri yang buat org mcm ney. . . org diamkan je semua yang org rasa. . .

ya Allah. . .terima kasih sgt2 sebab tabahkan hati org. . .
terima kasih sangat dgn dugaan ney..

hahahaha. . . entri ney sekadar main2 jer. . . tension stdy akaun sebenarnya. . .malas nak stdy tetiba lak rindu dye bl0g kesayangan dayah ney..


okey kita layan dan pahamkan lagu ney kejap ea =)