Sunday, 27 November 2011

kak! n0vel




 
  assalamualaikum semuaaaa...
ary ney dayah nak update bl0g ney pasal kak! n0vel. . sape2 yang kak! n0vel tu b0ley la jad! sekepala ngan dayah. . dayah memang bt0l minat ngan n0vel2 cinta  ney(cinta je yg lain x)hehehe. . tp yang peliknye buku pelajaran malas lak nak sentuh. . kal0 buka je buku pelajaran c0mform mata ney stim ja. .hahaha. . .s0 kat bawah ney ada la serba sedikit novel yang pernah dayah ada n yg pinjam dari kwn2,,saudara mara n library tu yang kadang terpinjam lama. . .sori eaa. . .hehehe. .tp skunk da x pinjam lagi sbb dayah da x duduk kat umah. . . dulu boley la sllu pinjam. . . tg0k da terlebih taip lak..engat da nak st0p td. . . hahaha. . . okey. . korunk tgok la koleksi novel di bawah ney auw                        
      

 novel cinta 3 suku ney novel yang paling dayah sayang..ada dye tu ckp cara n perangai dayah sama macam dalam novel ney...dayah pon x tawu bet0l ke x??dayah sangg0p beli tok nak baca btol ke x dye tu ckp...gila an..hahaha..tp memg best la novel ney.!!      


              

      
       
        

   

    


                  
                  
                  

    

 

      

 

  

   

 


              


                      

   






          

  































2 comments:

  1. semua ni habis baca ke..? hee..

    kalau sy la..jenuh nak habiskan satu buku..hee~

    ReplyDelete
  2. mesti la dah ezad..ad byk ag bku yg blom msokkan tp da mcm semak je blog ni..hahaha

    ReplyDelete