Wednesday 9 November 2011

tent@nG d!@






assalamualaikum semuaaaaa....
hurmmm,,,macam mne ea nak mula ney...x pandai la...




ney la aku




okey aku nak cerita serba sedikit tentang diri aq kat korunk semua...nama aku telah diberikan oleh mak ngan abah aku...perrhhh!! memang sedap la nama aku ney...nak tau x??hehehe.. haaa,,.nama aku NUR HIDAYAH BINTI ABU YAZID...sedap an?? kal0 nak tawu maks0d dye k0runk cari la sendiri ea...hahaha.. 




                                                             ney lak kek besday aku




cerita pasal besday aku ney yang paling menyampah cket...nak tawu sebabnya x??? aku menyampak ngan besday aku ney sebabnya besday aku awal ta0n..memg x best langsong...l0m sempat 0rg nak wish dah lepas p0n..tp pape p0n aku tetap bersyukur sebab dilahirkan di dunia ney...makl0m la 0rg cute an...hehehe(otak mereng cket)..besday aku pada tanggal 26 JANUARI 1993..kne engat auw.. 





ney Jabatan Hal Ehwal Pelajar

trade mark POLISAS


hurmmmm..aku jugak belajar kat POLITEKNIK SULTAN HAJI AHMAD SHAH(PALISAS) PAHANG..k0runk tawu ke kat mana?? tempat dye ja0h sangat ngan tempat kelahiran aku iaitu KEDAH..aku amik DIPLOMA AKAUNTANSI..sebab result SPM x bagos n bi yg agak ter0k la aku msok poli je...huhuhu(sedih)....tp x pe la...mgkin ney semua hikmah bagi aku sebab malas belajar sgt..ney la akibatnya..hahaha







family aku..tp da lama da gambar ney


akak+adik n anak saudara


aku n kakak

ney yang aku paling sayang..anak saudara yang paling nakal n cute..ADAM HAKIMI & HAWA MARISSA





haaaa,,,ney laaa family aku yang paling best n enjoy...aku sayang family aku..mak + abah + kakak2 + abg2 + adk2 + anak saudara yang nakal dan x lupa jugak dekat arwah abg dayah "diklah"...semuanya aku sayang..(sedih la pulak)..haha..besar an family aku..k0runk yang family kecik tu jgn jeles auw...kalo nak joint pon b0ley je..di alu2kan kedatangan k0runk yang berminat tuh...hahaha






bakal akauntan nanti..hehehe



abes sudaaa idea aku...s0 korunk yang da arif tu mintak la tolong aku..memg aku mengaku aku x pandai n lembab cket la..hahaha..sudi2 la ea follow "@ku punya cEr!t@"..tengok2 la muka budak cute ney...hehehe(perasan nak mampos)..

0key la....tamat sudah  "@ku punya cEr!t@"

No comments:

Post a Comment