Tuesday, 6 December 2011

ENCIK M!MP!



assalamualaikum semua. .

b0ring sangat cuti sem ney. .x tawu nak wat apa kat umah. . .makan+tid0+on9+tid0 balik tu jer keja dayah sepanjang cut! sem ney. . .tgokk la badan ney da makin sihat p0n. .hahaha. . .tapi sedih lak dah nak kena balik kuantan 19/12/2011 besday mak lak hari tu. . .wah.!! sedih gila nak kena tinggal KEDAH ney. .huhuhu. . .tg0k da lari tajok lak dayah ney. . .sebenarnya dayah nak cyte pasal ENC!K MIMP!. . .dayah suka sgt cara dye nyanyi. .memg best abes la. .hahaha. .k0runk tengok la lagu kat bawah ney. .dayah jelajah kat utube. .kalo  x caye best suara dye k0runk dengar la sendiri. .hahaha



ney lagu pembukaan untuk entri kali ney n memg sesuai la sebagai kita umat Islam. .lagu pembukaan ney sebenarnya dari tafsiran suruh al-Fatihah. . .syahdu je kalo kita dgr. .s0 dengar la ENCIK MIMPI nyanyi..
   

pembukaan


ney lak lagu ADAM AF yang di nyanyi kan semula oleh ENC!K MIMPI. . .dayah x suka pon ngan tuan punya lagu ney nyanyi tp bila dinyanyikan balik oleh ENCIK MIMPI ney terus dayah suka. . .nampak sgt gediknya. . .haha
benar-benar cinta


kalo k0runk dgr lagu yang last ney memg geli hati abes . . .memg kelakar lagu ney. .kalo msok maharaja lawak comfom menang. .hahaha. .k0runk layan la lagu ney. . =)
price tag



huh!! akhirnya habis jugak. .penat punya penat tggu lagu ney habis download. .yahoo!! akhirnya habis walopn 3 je. .hahaha. .lebih2 je dayah ney. .papehal pon h0pe k0runk layan dgr lagu tu. . .sebenarnya dayah malu nak ckp yang dayah da jatuh hati dengan ENC!K MIMPI. .hehehe. .tapi k0runk jgn salah anggap pulak tau. .just suka sebagai peminat. .tu je. .hahaha

 


thanks sudi baca. . .hope k0runk epy. . .datang lagi nanti =)

No comments:

Post a Comment